Retourneren

En wat als ik de kleding wil retourneren?
Onze kleding wordt voor jou op bestelling gemaakt. Wil je een net iets andere maatvoering dan passen we de kleding naar wens aan. We stemmen dit graag tijdens de bestelling met je af om teleurstelling te voorkomen.

Ben je na ontvangst van de kleding toch niet tevreden, geen probleem. 
Je helpt ons heel erg om dan aan te geven waarom, misschien kunnen we je dan een betere oplossing bieden! Belangrijke informatie over retourzendingen:

  • De kleding moet onbeschadigd en ongebruikt zijn (op passen na)
  • Geef dit binnen 14 dagen aan.
  • Je hebt recht op volledige terugbetaling van het bedrag wat je betaald hebt en de bezorgkosten. De kosten voor retourzending betaal je zelf.
  • We betalen het bedrag terug binnen 7 dagen op het rekeningnummer waarmee je ook hebt betaald na ontvangst van de kleding.

Hoe kan ik retourneren
In de bevestigingsmail heb je van ons een track en trace link ontvangen. Zodra de bestelling bij je is aangekomen en door PostNL bevestigd is, dan kan je hier de retour aanvragen. Je kan de reden van retour aangeven en de retourlabel aanvragen. Je ontvangt van ons tevens een bevestiging.

Je kan ook altijd een bericht sturen aan info@tesslivakinderkleding.nl, instagram of facebook. Dan zorgen we dat je de retourlabel van ons ontvangt.